The Bachelor: ΑΝΑΤΡΟΠΗ! Ποια η παίκτρια που αποχωρεί σήμερα απο το ριάλιτι;

Το The Bachelor έχει σήμερα κοκτέιλ πάρτυ, τελετή των Ρόδων και φυσικά μια νέα αποχώρηση η οποία όπως όλα δείχνουν θα χαροποιήσει πολύ

Το The Bachelor έχει σήμερα κοκτέιλ πάρτυ, τελετή των Ρόδων και φυσικά μια νέα αποχώρηση η οποία όπως όλα δείχνουν θα χαροποιήσει πολύ κόσμο εντός και εκτός βίλας!

Μια ακόμα μέρα στην δουλειά για τον Αλέξη Παππά, ο οποίος σήμερα αφού θα ταλαιπωρήσει μερικές κοπέλες και θα τις βάλει να σκεφτούν η μια για την άλλη, στο τέλος θα πρέπει να αποφασίσει ποια θα είναι εκείνη που δεν θα συνεχίσει το ταξίδι προς την καρδιά του!

Σήμερα ο εργένης θα βάλει τα κορίτσια που θα διαλέξει στο σημερινό ραντεβού να μιλήσουν η μία για την άλλη και φυσικά να δείξουν πόσο ειλικρινής είναι! Δύσκολο αυτό ε;

Απο την αρχή θα δούμε μαλλιοτραβήγματα, αφού και οι 7 κοπέλες που επιλέχθηκαν δεν μπορούν να είναι ειλικρινής και το σόου ξεκινάει άμεσα.

Εκεί όμως που θα έχουμε πραγματικά τον χαμό κακό θα είναι στο κοκτέιλ πάρτι όπου θα γίνει ο κακός χαμός και τα καρφιά θα δώσουν και θα πάρουν.

Νικόλ και Ιζαμπέλα θα είναι οι σημερινές πρωταγωνίστριες οι οποίες όπως όλα δείχνουν θα προσφέρουν μοναδικό θέαμα μέχρι του σημείου να χρειαστεί να επέμβουν οι ψυχραιμότεροι.

Ο τσακωμός τους μονοπωλεί τα πάντα στο The Bachelor απόψε το βράδυ, αφού ακούγονται πολλά και καλά!

«Μην γκαρίζεις κούκλα μου, έχεις και χάλια φωνή! Δεν μπορώ, κουράζομαι» να τονίζει η μία, «»εγώ τουλάχιστον μιλάω τρεις γλώσσες. Εσύ κοριτσάκι μου τι κάνεις, που δεν έχεις βγει από την Θεσσαλονίκη; Μπορεί να μην μιλάω καλά ελληνικά αλλά δεν είναι πρόβλημα σου» να απαντά η άλλη.

«Εγώ δεν έχω βγει από την Θεσσαλονίκη; Κούκλα μου, το σπίτι μου στη Μόσχα βλέπει πιάτο την κόκκινη πλατεία. Εσύ μόνο στα χωριά μπορείς να πας».

Ποια η παίκτρια που αποχωρεί σήμερα απο το ριάλιτι;

Μην διαβάζετε δεξιά και αριστερά ονόματα που σας λένε ότι θα φύγουν σήμερα, ειδικά αυτά που αναφέρουν κοπέλα που έχει φύγει εδώ και δύο εβδομάδες!

Την κανονική διαρροή θα σας την γράψουμε ΕΔΩ λίγη ώρα πριν την Τελετή των Ρόδων

The post The Bachelor: ΑΝΑΤΡΟΠΗ! Ποια η παίκτρια που αποχωρεί σήμερα απο το ριάλιτι; appeared first on TvFreaks.



from TvFreaks

Δημοσίευση σχολίου for "The Bachelor: ΑΝΑΤΡΟΠΗ! Ποια η παίκτρια που αποχωρεί σήμερα απο το ριάλιτι;"