Αυτή η γυναίκα ΛΙΩΝΕΙ στην κυριολεξία για τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο και το παραδέχεται

Ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος είναι ένας άνθρωπος που γεμίζει τον χώρο που βρίσκεται με την πληθωρική του παρουσία, παρότι είναι ο πιο

Ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος είναι ένας άνθρωπος που γεμίζει τον χώρο που βρίσκεται με την πληθωρική του παρουσία, παρότι είναι ο πιο κοντός απο όλους τους κριτές του MasterChef.

Για να είμαστε όμως σωστοί και ειλικρινής, δεν είναι ο θείος Λεωνίδας κοντός, οι άλλοι δύο είναι ψηλοί και άχαροι και προσπαθούν να τον επισκιάσουν! Το σίγουρο είναι ότι οι τρείς τους είναι το κορυφαίο τρίδυμο της Ελληνικής τηλεόρασης και φέτος το κατάλαβαν όλοι με τα ριάλιτι μαγειρικής που εμφανίστηκαν και πάτωσαν στην κυριολεξία.

Υπάρχει όμως και μια γυναίκα που έχει μαγευτεί απο τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο και αυτή δεν είναι άλλη απο την ηθοποιό Χρύσα Μιχαλοπούλου, την οποία γνωρίσαμε πρώτα μέσα απο την σειρά του ΑΝΤ1, Άγριες Μέλισσες.

Η εντυπωσιακή Χρύσα Μιχαλοπούλου είναι μια πανέμορφη γυναίκα η οποία μέσα σε λίγες κουβέντες της αποκαλύπτει σε όλους μας την αγάπη που νιώθει για τον σεφ του MasterChef.

Η ηθοποιός μίλησε στην εκπομπή της Ιωάννας Μαλέσκου, Love it και αποκάλυψε τα πάντα για την σχέση της με τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο.

«Η Κορίνα που υποδύομαι στη σειρά “Μόλις χθες” είναι ένα πολύ παθιασμένο παιδί, έχει μεγαλώσει σε μια εύπορη οικογένεια και θέλει να γίνεται το δικό της. Πήρα το ρόλο στη σειρά μέσα από ακρόαση, είναι φανταστικά, περνάω υπέροχα. Πήγαινα σε μουσικό σχολείο, αλλά κάποια στιγμή πήγαμε με μια φίλη μου σε μια δραματική σχολή, τυχαία»

«Ο σεφ είναι ένας! Έρχεται στις πρεμιέρες μου, με βλέπει στην τηλεόραση και μου λέει τη γνώμη του, αντικειμενικά και με πολύ όμορφο τρόπο. Γνωριστήκαμε μέσα από μια συζήτηση στο Instagram, δεν θυμάμαι αν με προσέγγισε εκείνος πρώτος. Είναι ένας πολύ ωραίος άντρας, δεν ζηλεύω όμως ούτε εγώ αλλά ούτε κι εκείνος. Στο πρώτο μας ραντεβού βγήκαμε έξω, εγώ του φτιάχνω πολύ ωραία μακαρόνια με κιμά, εκείνος κάνει πολλά ωραία φαγητά».

«Διαβάζω στα social media άσχημα σχόλια για τα φρύδια μου, λένε πως είμαι σαν τον Δρακουμέλ. Είναι εκνευριστική η ευκολία με την οποία λες ότι θες με ένα ψευδώνυμο και δεν σε νοιάζει πως θα το πάρει ο άλλος. Βλέπω το μέλλον μου, όλα χωράνε, η αναγνωρισιμότητα και όλα αυτά καλώς να έρθουν, αλλά είναι ωραίο να κάνουμε πράγματα που μας αρέσουν»

Χρύσα Μιχαλοπούλου

The post Αυτή η γυναίκα ΛΙΩΝΕΙ στην κυριολεξία για τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο και το παραδέχεται appeared first on TvFreaks.



from TvFreaks

Δημοσίευση σχολίου for "Αυτή η γυναίκα ΛΙΩΝΕΙ στην κυριολεξία για τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο και το παραδέχεται"